Löpardagbok v 47

Datum Tema Var km min Kommentar
2010-11-23 Pannlampa Sisjön milen 8,5 56,07 Helt fantastiskt magiskt att springa med pannlampa i rena Narnia-vinter-sagolandskapet! Bra teknikträning också med snön som automatiskt ledde till högre knän och framfotsisättning! Skippade varvet runt Oxsjön för att inte fresta ödet med de småsmåstabiliserande musklerna och underlagets inverkan på dem!
2010-11-27 Skada Sisjön milen 5? 0 Kapplöpning med solnedgången - Eller varför man helst inte vill skada foten när man är längst bortanför Oxsjön. Ensammen. Det är 6 minus.
Och mörkret börjar falla.

Först en liten känning i vänster ankel.
Som höjer rösten. Tvingar mig till hoppsa-steg. Och till sist till att gå.

8 på smärtskalan. Av 10 möjliga.
Där 10 är att ligga platt fall och dra sig fram med tänderna i överkäken.

Överansträngd Delta-muskel, IPREN & Voltaren-gel samt kryckor.
Roligare kan man ha det!

Den sista på ett tag för att livet ville annorlunda.
To be continued.

Kommentarer
Postat av: SAn

Vad kul med löpardagbok! Så fort jag blir bra i knäna får väl jag med ge mig ut i snön och springa lite.. Det är ju faktiskt väldigt skönt (om än lite blött..)

2010-12-05 @ 17:30:04
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com
Postat av: AKA

För mig är det genialiskt men min dotter dissar! Hon säger INGEN tycker det är kul med tabeller haha!

2010-12-05 @ 17:45:20
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0