Med bägge fötterna på jorden

Hipp hurra.
Foten är bra.

Jag kom inte ens på att tänka på den förrän jag stod nere i köket och tömde diskmaskinen.
Den hade kommit upp ur sängen och nerför trappan helt utan att dra till sig uppmärksamhet.


Bild från Google.

Så skönt.

Nu ska jag vara så snäll så snäll mot den.
Fortsätta med konditionsträning på skonsamma Xtrain och i roddmaskinen.
Till det mina många stärkande benövningar.
Och bara lägga till sköna promenader i snön.
För det har jag verkligen saknat.

Krispet.
Knarret.
Skogen.
Havet.
Och känslan av att ens näsborrar fryser ihop.

Granen får en ny chans idag.
Igår åkte den ut lika snabbt som den åkte in.
Och det inte på grund av alla värddjur den har med sig.
Som Göteborsgposten hade vänligheten att lista idag med både namn och brr bild.
Utan för att julgransfoten läkte som ett såll.
Haha är det inte det ena så är det det andra.
Idag försöker vi igen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Den trycker vi "gilla" på :)

2010-12-19 @ 22:55:31
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0