Dagen efter

Vaknar lycklig lycklig!
Vaderna vill ha spikmattestund innan frukost och jag gör dem till viljes!
Tacksam som jag är!

Vilken kalasdag igår!
Efterhandskonstruktionerna av loppet vill bara överträffa varandra när det gäller superlativ kring form, flås och mental styrka!

Men jag erkänner att mentala bilder som hjälpte mig var att visualisera stora sifferskyltar i uppförsbackarna:
stor röd etta, ANDAS, UPPÅT, FRAMÅT,
stor röd tvåa, ANDAS, UPPÅT, FRAMÅT, 
stor röd trea, ANDAS, UPPÅT, FRAMÅT,
stor röd fyra, ANDAS, UPPÅT, FRAMÅT,
och igen etta...

Fadias bevingade kampsång
JAG KAN, JAG VILL, JAG SKA
byggdes på med
JAG ORKAR, JAG LYCKAS!
Tack du kloka vän!

Och när inget annat tycktes kunna hindra mig från att börja gå lipandes:
DET HETER FINALLOPPET INTE FINALPROMENADEN!
RÖR PÅ PÅKARNA NU FÖR F-N!


Startskottet har gått!



Glädjetut!


Stilstudie upplopp


Glad som en lax!

Efterfesten med army:sarna var mycket lyckad!
Vi fullkompligt vältrade oss i debriefing kring känslor, krämpor och lyckorus före, under och efter loppet!
Alla normala hade spytt på oss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej då, ingen spyr på firande atleter :) Härliga bilder. Jag är löparbakis idag :D

2010-11-07 @ 13:51:11
URL: http://www.menmia.se
Postat av: AKA

Jag vet hur det känns!

2010-11-08 @ 16:04:08
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0