FFIB

Hela den här bloggen är ju lite av FFIB - Föreningen För Inbördes Beundran - det medger jag gärna!
Men fy 17 va bra påtryckning det blir på mig själv att ha er här!
Taack!

Efter en tröttis-vecka tog jag beslut att byta inomhus-dans till utomhus-löp!
Grådis är också dagsljus! Eller nåt!

Milen i Sisjön skulle det bli.
Och milen i Sisjön blev det.
Utan gå och utan gnäll!

Jag är så stolt över mig!
Ja, det var riktigt så att jag gillade mig i de värsta backarna till och med!

Lätt ett lätt ett lätt ett blev dagens mantra!


Såhär ser min mentala bild av siffran ett ut när jag springer i jävulusiskt brant uppförsbacke!
Är det normal tro?!


Kommentarer
Postat av: Mia

Roligt med en sådan fin känsla i kroppen. Jag var nästan där idag, men hindrade mig själv från att springa fort eftersom det är två veckors låg puls som gäller. Sen så...

2010-11-14 @ 19:04:56
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0