Farthållare

Vintersol.
Skare.

Hur hålla farten.
I vänsterfotstempo.
När det bara spritter i benen.

Svaret är.
Ta med farthållare.

Motsatsen till stavar.
Och pulsband.

La Cámara.


Lite frusen


Sov du lilla


Krispig


Mångfald


Maria Montazami was here

Det fanns gott om villiga fotomodeller.
På stigen.

Göteborg visar sig från sin allra bästa sida den här vintern.
Med.

Nu gör jag müsli.
Så det luktar kladdkaka i hela huset.
Tricket är att toppa allt det nyttiga.
Med bara lite lite kakao och vaniljsocker.
Världens bästa doftljus!

Kommentarer
Postat av: Katarina

VILKA UNDERBARA bilder!!

Ja, försovningen. Jag visste ju om det jag med. Därför ställde vi flera telefoner (bara iphones tyvärr) och både alarm och påminnelser, men den hade helt stängt av oss. Inte ens lilltjejen som vaknar 6 vaknade. Det har väl aldrig hänt att hon sover till 8 haha. En skön slö start av nya arbetsåret.

"SHIT... OH... DOUBLE SHIT" sa mannen! ;)

2011-01-03 @ 15:06:54
URL: http://brakatarina.se
Postat av: AKA

Taack! Bugar mig ödmjuk och glad! För ord från en stor talang. Betyder mycket. För mig. :D

2011-01-03 @ 15:11:28
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blev galet sugen på den där müslin! Mmmmm... Och riktig kladdkaka :)

2011-01-03 @ 19:56:06
Postat av: AKA

Prova den vetja! Recept under rubriken Löparkost! :)

2011-01-05 @ 19:11:19
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0