Affirmation & Rädsla

En skadad knä-uschling.
Ger också självbilden en törn.

Kan inte.
Vågar inte.
Får inte.

Så negativ energi.
Jämfört med.

Jag kan.
Jag vill.
Jag vågar.
Jag lyckas.

Redan över tjugi grader på morgonen.
Klarblå himmel.
Strålande sol.
Det känns i hela kroppen.
Idag blir det varmt.

Packar kylväskan.
Bikinin på.
Sarong och bok i väskan.

Ut på sjön.

Men en liten ettrig gnällig kör varnar.



Tänk om knäet viker sig.
Hoppar ur led.
Blir ännu mera trasigt.
Av någon ofrivillig move.
När jag ska ta mig i.
Och ur.
Båten.



Shut the F*** Up.
Nu åker vi.


Kommentarer
Postat av: Jempa

Det kommer att gå fint :) Se till att njuta i solen, ladda batterierna och bara må gott!

2011-07-09 @ 12:33:40
URL: http://jempaspyssel.blogg.se/
Postat av: Katarina

Och ÅÅÅ vad skönt att du klarade det :D



Ja, jag hade helt säkert maxpuls - för att jag var helt färdig av jobb, dålig mat och skitnödig så in i.... HAHA! Hade panik verkligen!

Fast sonen släpper jag inte. Han är den bästa springkompis man kan ha. Pushar mig som värsta PT:n.. ;)

2011-07-10 @ 00:27:37
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0