Friday I´m in Love

Det är fredag.
Solen skiner.

Temperaturen håller sig nu med råge.
Över +5-strecket.
Flera dagar på raken.

De grustäckta snöhögar tyar inte längre.
Trots sin smutsiga isolering.

Dagens agenda:
Jobba jobba jo-obba.
Och sedan träffa min adept från MittLiv-programmet.
Följt av gym. Utan ortos. Vågar jag?
Och fredagsmys.

Leverantörsträff med ny kontakt på förmiddagen.
Det är jag som har röda kryckor haha.
Hur ska jag utmärka mig sedan?
Jag funderar på att tatuera mig i pannan.
Och skaffa cylinderhatt.
Men gnisslet som föranmäler min ankomst blir en svår nöt att knäcka.
Ska jag likt sjuksköterskan i Kill Bill vissla?



Smått och gott.
Gott och blandat.
Det blir en bra dag idag.
Banne mig.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Fitnesscoachen

Det tror jag också. Att det blir en bra dag alltså. :)

2011-03-25 @ 08:15:17
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Anonym

Härligt att du har en bra dag! Läste i GP i dag om Mitt liv projektet. Det verkar ju vara en fantastisk chans för tjejerna. Du är säkert en kanonbra mentor

2011-03-25 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0