Gnistrande Grönt

Måndagskvällen är gnistrande grön.
Göteborg visar upp sig från sin allra bästa sida.
Och hoppsan där gjorde GAIS mål mot IFK!

Grym gym-runda avklarad.
Bra respons från armar och axlar trots träningsvärken.
Min rehabmorgonyoga gör gott på många sätt.

Imorgon träffar jag min PT (läs sjukgymnast) igen.
Jag kan då rapportera att bensprattel-övningen nu fungerar med 13,6 kg.
Knämaskinen likaså.

Och balansplatta med två ben går helt problemfritt.
Jag har valt att inte vara olydig och testa på ett ben än.
Tänker att jag busade tillräckligt i lördags.



Men det gick ju bra.
Och min sjuksköterske-kompis såg mig så det går inte att mörka.

Jag kan likaså gärna ha på mig tröjan och medaljen imorr´n på dojjon haha.



Bilder från Näsetloppets officiella facebook-sida!

Kommentarer
Postat av: Mia

hemlängtan

2011-05-09 @ 20:54:02
URL: http://www.menmia.se
Postat av: SAn

Haha, det där känner jag igen. Att känna sig "påkommen" när sjukgymnasten råkar se en på gymmet när man är i full gång med för mycket kondition för ens eget bästa.

2011-05-09 @ 22:19:18
URL: http://runsanrun.blogspot.com
Postat av: Katarina

Inte helt fel att ha en egen PT på högkostnadskort (antar jag). ;)



Inte desperat ännu. Men bortskämd house wife blev jag snabbt. Har ju inte lagat mat hemma (knappt) sedan börja av mars. Knappt åkt kommunalt. Bara taxi. Någon får ta ner mig på jorden snart haha...

2011-05-09 @ 22:41:44
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0