Noll-resultat & Förspel

Inget MR-resultat.
Igår heller.
Var finns det?
Någonstans i cyberrymden.
Mellan Annedalskliniken och Kungsbacka sjukhus.

Nevertheless.
Min PT (läs sjukgymnast) skrattade gott åt helgens bravader.

(Ja, jag hade tröjan på, men lämnade medaljen hemma.
Ville inte malla mig för mycket!)

Jag fick lova dyrt och heligt.
Att titta på Göteborgsvarvet.
Cykla in var OK.
Men inga tvåmils-promenader på schemat i maj.

Sedan blev jag glad igen.
För jag fick power-gå på kudden.
Och det vet jag vad det betyder.
Det betyder förspel.
Snart får man börja småjogga.

Jiihoo!

Kommentarer
Postat av: Shaman

Din sjukgymnast verkar väldigt trevlig :) Jag håller tummarna att det går bra med kudden så att du snart kan börja jogga!

2011-05-11 @ 06:57:15
URL: http://shaman-dalie.blogspot.com
Postat av: SAn

Härligt att se att det går framåt! :)

2011-05-11 @ 09:53:50
URL: http://runsanrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0