Bättringsvägen

Första milstolpen avklarad.
Två veckor efter operationen igår.
Nu slipper jag kryckor hemma.
Å andra sidan har jag aldrig använt dem hemma.
Men ändå.

Har numera ett klammerfritt knä.
Dvs ett knä utan klamrar.
Med 4 små plåsterlappar.
Här är en annan klammerfri produkt.

Morgonens rehab-yoga utökad med diverse böj och sträckövningar.
En del enligt programmet.
Annat helt och hållet påhittat.

Svullnaden vid ankeln helt borta.
Tror att Ljuset hjälper till.

Fortsätter med mina kryckpromenader.
I smyg.
Kossorna behöver mig. Haha.

Imorgon hoppas jag få tå-cykla hos sjukgymnasten.
Och stolt visa upp min numera 90-gradiga böjning.
Tjoho, då kan man kombinera Båten.
Med vanliga sit-ups.
Med och utan Kettlebell.

Det går framåt.


Tack Jempa!

Kommentarer
Postat av: M

Kul att höra att du är på bättringsväg, här i feberträsket där jag ligger verkar det inte finnas nån väg upp :/



Sv. jag är nog själv lite skeptisk, och trots att jag äter bara mörkt bröd och försöker köra fullkorn så långt som möjligt, så protesterar min mage, så det här är nu ett experiment för att se hur den mår utan bröd och så. Frukt äter jag dock nog, älskar frukt!

2011-10-26 @ 14:23:43
URL: http://traningpag.blogg.se/
Postat av: Mia

Snitsig skylt och härligt att läsa om dina framsteg. Mest gillar jag att du är lite busig... :) Det tror jag är bra!

2011-10-26 @ 18:35:31
URL: http://www.menmia.se
Postat av: Malin I Form

Skönt att det går framåt i alla fall!



SV: Jadu, smak och konsistens är helt okej och kan definitivt konkurrera med kesella/risifrutti/yalla eller vad folk nu väljer på språng men det är ju inget man köper o har till frukost på grund av priser och den pyttelilla förpackningen :O

2011-10-26 @ 18:44:23
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Jempa

Haha, min underbara skylt och definitivt min väg också :)



Kul att framstegen kommer på löpandeband, jag körde också lite egna övningar som kändes bra! Bara man använder sitt sunda förnuft så brukar det bli bra :)



Kör hårt och klappa kossorna från mig!

2011-10-26 @ 18:47:45
URL: http://jempaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0