Det går upp och det går ner

Årets träningsstatistik kan hittills bäst beskrivas som.
Variationsrik till innehåll.
Och omfattning.
 
Veckor av intensiv träning.
Läs +7 tim.
Varvas med måttliga 3-timmarsveckor.
På grund av tjänsteresor.
Och nu senast brakförkylning.
 
Tur att triathlon-läger på Mallis är i antågande.
Det blir kul.
 
Tills formen stabiliserat sig pågår rensning.
I förråd, skåp och lådor.
Såväl som inombords.
 
Gammalt skräp ska ut.
Och lämna plats för det nya.
 
Våren är här!
 
Snart snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, mitt år kan man inte skriva mycket om träningsmässigt. Har ju varit sjuk hur länge som helst. Efter 4 veckors intensiva halssmärtor och flera läkarbesök har de nu bestämt sig för att det är halsfluss och jag har fått superstarkt penicillin. Det ska döda allt sägs det. Efter det ska jag träna.
Tålamod är bra att öva på!

Kram

2013-04-10 @ 21:59:17
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, jadu - mitt år so far kan beskrivas med fem bokstäver: R E H A B.

Men nu är jag på G med annat, beställde precis ett par nya springskor som ska få vara morot nu ett tag. Tufft att motivera sig nu men jag antar att det är precis nu det gäller att hänga i...

Du är en härlig källa till inspiration!

Svar: Nya springskor är en bra start!
Anna-Karin Arvidsson

2013-04-14 @ 16:02:46
URL: http://minaordomittliv.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0