Pure Paleo 30 Day Challenge

En enveten snuva. 
Tillsammans med en veckas ofrivillig vila. 
Lägger grunden till 30 dagars Pure Paleo Challenge. 

Basen utgår ifrån att alla goda ting är tre. 
Ingefärsavkok med timjan, pepparmynta och nässla. 
Soppa på paprika, vitlök, lök och fänkål. 
Juice på trädgårdsäpplen, citron, apelsin, grönkål, selleri, vetegräs. 

Därtill varierade sallader och rena proteinkällor. 
Lax, ägg, kyckling. 

I farten råkade jag anmäla mig till 22K terräng i januari. 
Skräckblandad förtjusning. 




Kommentarer
Postat av: Alice

Jag köpte boken förra veckan, det enda jag har lagat är chokladbollarna....

2013-10-29 @ 21:05:58
URL: http://djuptochytligt.bloggplatsen.se
Postat av: Jempa

Recept på allt som håller förkylningar och osaliga andar borta önskas.
Känner lite kill i halsen som måste motas bort ögona böj och skulle behöva en dunderkur!

2013-11-04 @ 16:41:33
URL: http://jempaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0