Just idag är jag stark

Det är kvällen före. 
Sandsjöbacka Trail. 
Och AKA packar sin kappsäck. 


Det är pirrigt. 
Hela det här med kartmomentet skrämmer. 

Start- och målområde har rekats. 
Materialritualen lugnar. 


Det ska bli kul!


Det är morgon och AKA mumsar bananpannkakor. 
Och nynnar med i Kentas. 
Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar. 


Förra halvmaraton-loppet var göteborgsvarvet i ryssvärme. 
Idag blir det yllemamelucker på i skogarna från Kållered till Mölndal. 


Power-te från scratch. 
Och mera pepp från Avicii. 

Vi syns efter lunch.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!

2014-01-26 @ 09:46:53
URL: http://sofiedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0