Vackert läker

Idag ska jag bara.
Se till det vackra.
Som ett skönhetsspa.
För själen.
Som skapar rum för.
Läkning.

Tur att solen skiner.
Och mannen vill grejja i trädgården.

Det tycker jag är så rofyllt.
Att sitta och titta på.
Någon som kroppsarbetar.

Under tiden leker jag med tanken.
Vilka behandlingar jag ska unna mig.
Efter tuffa arbetsdagar i Mumbai. Från 07.30 - 19.00.

Hotellets spa-slogan lockar:

E N E R G I Z E    Y O U R    BODY


S T I M U L A T E    Y O U R    M I N D


C A L M    Y O U R    S O U L


med hjälp av

Aroma Bliss Sunset light pressure massage with the healing powers of pure essential oils

Shirodhara - A powerful treatment which relaxes deeply and is one of the most preferred & popular traditional ayurvedic treatment, Luke warm herbal oil is poured in a continuous stream onto the forehead. 

Champi - a head massage has always played a pivotal role in Indian life and was featured in early Ayurveda texts that date back nearly 4,000 years as head is the crown of the body, the epicenter of all thought, action and life.



Tack Mia för dagens inspiration. Trots floskelvarningen!


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Åh, jag kan också tänka mig några behandlingar där!

2011-03-26 @ 10:16:41
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0