Galapremiär

Premiärturen gjord.
Stavade mig runt Smitten med fräcka fröken Garmin.
Konstigt nog blev slingan grön på Google Earth!
I verkligheten låg snön vit och gnistrande i solskenet.



Som miljarders pyttesmå diamanter.
Där jag knirrknarrade mig fram.
Som att gå i potatismjöl.



Roligt roligt att se datan på datan.
Bra fart på julskinkan.
Och julgransfoten tyst och följsam.
Bra där.



Jag tror detta är början på en lång och kär vänskap!

Nu juldagsbadad och hårinpackad.
Nogsamt insvept i lila plysch för power mys i soffan.

Aah.
Christmas is all around.
And I like it.
A lot.


Kommentarer
Postat av: Katarina

ÅH jag vill också ut och gå!!!

Det är något jag saknar med mitt ex. Vi var båda träningsgalningar. PW, promenader, båda instruktörer. Min nuvarande gör inget och ibland vill man ha en träningskompis...

2010-12-26 @ 13:32:02
URL: http://brakatarina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0