Gott & Blandat

Dagen började med härlig dans med GROOVY Misty Tripoli på Gymnasium!
Glädjerus och svettigt!
Mycket kroppsvätskor utbyttes på efterföljande kramkalas!

Efter smarrig power-lunch med äggröra, bacon, smoothie och frosh kunde jag inte längre motstå solens lockrop!
30 min löpning i fri terräng satte fart på livsandarna!
Måttligt tempo men Ekebacken tär hårt på både flås och muskler!
Det brände rejält innan jag var uppe! Men vilken gudomligt vacker höstdag!

Sedan kom Annika över på lite kompis-yoga! Hon hade övat på bra så vi höll tempo genom både stående och sittande asanas och vinasa!

Ett alldeles eget härligt träningskonvent!

Nu väntar skumbad med Paolo Coelho!

Sedan Karate Kid II!

Måste lära mig detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0