iPod Shuffle



Detta är en lovsång till min iPod shuffle.

Den är liten. Den är lätt. Och den rymmer all musik jag någonsin kan behöva för min satsning!
Jag skulle till och med kunna utöka mitt mål till maraton (Gud förbjude) och den skulle motsvara alla mina förväntningar!

Jag får en flashback från 80-talet! Jag säger bara Sony Walkman! Kassettband!
Min familj var först ut. Och det var ingen fördel i just det här sammanhanget.
Den var stor. Den var tung. Men den fungerade! Och som jag sprang! Till blandband och inspelade Tracks-program! Men aldrig att jag spelade in Rakt över disc. Nej det var alldeles hopplöst med allt snack mitt i låtarna!

Sedan kom CD-varianten. Bättre ljud. Bättre utbud. Fast på den här tiden kunde man ju inte bränna egna skivor så blandningens tid var tillfälligt över. Enda kruxet var väl egentligen att man var tvungen att hålla den i handen. Och helt vågrät. Annars slutade den fungera. Lite pillrigt. Men helt möjligt. Och som jag sprang!

Men inget går upp mot min shuffle! Den optimala mixen av snygg design och praktisk teknik!

Kolla in min aktuella spellista!

Kommentarer
Postat av: your daughter

åh vilken fin blogg du har !

2010-10-04 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0