Svenska flaggan gul och blå

Imorgon kan jag nog inte gå.

Galapremiären avklarad.
Kettlebell-oskulden tagen.
Livet blir sig aldrig mera likt.

Att det skulle bli jobbigt.
Var jag beredd på.
Men att det skulle vara så jobbigt.
Tog mig med överraskning.

Benen skakade okontrollerat.
Kulan dunsade obarmhärtigt mot underarmarna.
När orken började tryta.
Och tekniken svajade.

Ojojoj vad du kommer att ha träningsvärk imorgon.
Var den stående kommentaren.
Från alla härligt uppmuntrande tjejer i receptionen.

Minnet klänger envist kvar.
Från tjejen som frågade Linda-fröken.
Efter 14-kilos.
När jag hade fullt upp.
Med min baby kettlebell på 8.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nu blir jag RIKTIGT sugen! Var kan man pröva det undrar jag...



Tack sötaste du för dina kommentarer. Jag är nog för ödmjuk och tror för lite om mitt fotande än så länge haha. Jag är ju relativt ny inom systemkameravärlden.



Otroligt intressant tanke som jag ska tänka vidare på. Tack!!

2011-02-02 @ 21:02:17
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Carina

Bah- tror du ljuger.Du jonglerade säkert med dina 8 kilos.Nästa gång kan du gå fram och fråga om dom har 32 kg.Gör det högt och tydligt så att alla hör.

2011-02-02 @ 21:45:56
Postat av: Alexandra

Åh, skulle jättegärna testa att träna med kettlebells, men har aldrig fått tillfälle. (Finns inte så mycket valmöjligheter till träningsalternativ på landsbygden)



Jag springer helst skogsrundor, har en på 12 kilometer som är perfekt! Uppför, nerför, plant och lättsprunget! :)

2011-02-02 @ 22:55:35
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0