Snöpass & Julgransplundring

På dagens träningsschema står det.
Skotta snö.
Styra snö.
Följt av.
Pulsa snö.

Kort sagt.
Det har kommit väldigt mycket snö.
I Göteborg.

Sedan dansa ut de sista resterna av julen.
Fast granen åkte ut redan innan vår road trip till nyår i norr.
Men stjärnorna ska bort.
Och stakarna.
Amaryllisen har också redan gjort sitt.
Tur jag lyckades fånga den sista skälvande skönheten på bild.



Sedan återhämtning under filten.
Kura skymning.

Ledig lördag.
Lugn.
Lättad.



Vårens längtan fortfarande hanterbar.
Det vita vackra håller livskraften uppe.

Kommentarer
Postat av: MajaPiraja

..och jag har också dansat ut julen. Passat också på att njuta av bister kyla - 28 när jag vaknade imorse. Har också vårlängtan och nej, det blev ingen gran i år. Men nästa år då jäklar:)

2011-01-15 @ 17:16:39
URL: http://majapiraja.wordpress.com
Postat av: Nez

Nu äntligen har jag gjort två löppass, de första sen typ oktober....snart är jag uppe på banan igen. Så nu kan jag få inspiration av din blogg igen.

2011-01-15 @ 21:20:14
URL: http://nezdiary.blogspot.com
Postat av: Katarina

men titta! Jag tycker du tar jätteläckra bilder. Visst finns det RIKTIGT fotografblod i dig :D



Skönt att städa bort det sista av julen. Jag har bara gardiner och en julblomma kvar. Blomman vill jag inte ta död på och gardinerna matchar, så vem vet när de åker ner... ;)

2011-01-15 @ 21:23:17
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0