Smil & Ledband

Vaknar nöjd och glad efter ännu en kväll.
I goda vänners lag.

Detta har verkligen varit en social helg.
Och jag har en hel härlig solig dag till.
Tom att fylla.
Efter stundens behag.

Veckan som gått har varit.
Lite upp och ner och upp igen.
I humöret.

Mitt vill speedar före.
Mitt kan.
Och det frustrerar.
Fastän det tydligt går framåt.

Lizz. Smile with your liver.
Säger Ketut med sitt tandlösa leende.
I Eat, Pray, Love.

Jag försöker komma ihåg att le.
Och hålla balansen.
Och låta ledbanden.
Läka.

Iväg till gymmet.
Och sedan ett tvärt lappkast.
Idag på stora skiddagen.
Konsert med Oscar Fredriks Ceciliakör.
Med stråkensemble ur Oscar Fredriks Sinfonietta.

STABAT MATER.
Modern stod.

Träffande.
Haha.




Kommentarer
Postat av: Katarina

Fast med ditt goda humör blir du snart återställd - tror jag :)

Ja... Om jag slipper gå till sjukhuset dvs, för nu är jag upptagen varje dag till nästa söndag och då har de stängt :( Ska kolla upp.

Min man och dotter har tid över, men jag har nog de j...gaste veckorna ever, precis innan semestern (och precis efter haha)

2011-03-06 @ 11:02:25
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

Tack för länken. Undrar om vi ens hinner få skydd som sagt var?

Jag tror att Thailand är helt ok (vi har ju varit där förr, även barnen, exet bor där). Om man bara håller sig till fräsha restauranger och inte bor i sämre områden (framför allt norra Thailand) så klarar man sig ofta bra.

Värre är Indien... Hjälp! Antar att du har vaccinerat dig för lite mer än vad vi har gjort. Där blir många sjuka. Jag blev dessutom dålig i Egypten. USCH!! Och då spritade jag händerna jämt. Hade med mig sprit i väskan (handsprit... Bör förtydligas :D )



Vad spännande med din Indien resa förresten!

2011-03-06 @ 16:12:08
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0