Värsta Norén-dramat

Eller menage a trois.

Mina kryckor råkade höra sjukgymnasten idag.
Fast jag bad henne viska.
För de har ju så hetsigt temperament.
Rödlätta som de är.

Nåväl. Läget är som följer.
Jag får gå med ortos och utan kryckor ute och på jobbet.
Och jag får vara helt utan bådadera härhemma.
Och jag får göra alla.
Jo, jag sa alla.
Raka rehabövningar utan ortos.

Det är ju glädjeskutt som ni förstår.
Fast utan ja skutt förståss.

Men kryckorna är sårade.
Och vill ställa till värsta dramat.
Påstår att jag bara utnyttjat dem.
Varit ute efter deras fysiska företräden.
Och när ilskan inte biter tar de till stora snyftvalsen.
Och sjunger smäktande.
If you leave me now you´ll take away the biggest part of me.
Oh oh oh oh no baby please don´t go.

Ja ni förstår ju själva.
Det här blir inte lätt.

But a girl´s gotta do.
What a girl´s gotta do.

Och jag måste fortfarande ha ortosen på.
I sängen.

Kommentarer
Postat av: SAn

Haha, du är rolig. Hoppas du slipper dom snartsnart!!

2011-03-22 @ 20:23:14
URL: http://runsanrun.blogspot.com
Postat av: Lotta

det går framåt - wiiieeee!

2011-03-23 @ 22:12:35
URL: http://lottasalltmojligt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0