Syntax Error

Eller som vi säger i branschen.
Det är alltså lite skit med mjukvaran.
I knäet.

Frustrationen sitter i hela kroppen.
Som en yrsel.
Och ett illamående.

Och jag måste välja.
Pest eller kolera.
Tack, då tar jag kolera.

Det betyder att i det skick jag är i nu.
Kommer jag att ha en bra sommar.
Jag kommer kunna promenera ner och bada.
Jag kommer att ta mig i och ur båten.
Och kunna ligga pall på en klippa i solen.
Lite mer rosé vore gott, älskling!

Och så tar jag operationen i höst.
Kryckorna har jag ju redan.
Och matchande scarf och läppstift med för den delen.

Japp så får det bli.

Daaaaa.

Kommentarer
Postat av: Lotta

rosé i solen är inte så dumt.. det är faktiskt riktigt naaaajs! KRAM

2011-05-25 @ 21:39:27
URL: http://www.lottasalltmojligt.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Och jag tycker du gör helt rätt ;)

2011-05-26 @ 20:29:03
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0