Fredagsmys

Halleluja.
Vilken lättnad att hitta smärtlindring som fungerar.

Och nej.
Det är inte för att vara Fröken Duktig.
Som jag tar Alvedon istället för opiater.
Det bara visade sig att jag mår bäst på dem.

Igårkväll fick jag dessutom checka in på dotterns hemmaspa.

Fotbad.
Hårinpackning.
Ansiktsmask.

Bye bye Chewbacca.
Hej vader utan vinterpäls!

Det är kärlek det.

Idag har jag blivit ompysslad och bortskämd av ljuva Sandra.
En riktig vän med Chili Con Carne i kylväskan.
Många kramar och goda skratt.
Och dagen flög iväg.

Solsken.
Blommor. 
Choklad.
Goda vänner.
Fredagsmys.

Sol ute.
Sol inne.
Sol i hjärta.
Sol i sinne.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: SAn

Gud vad mysigt! Tänk att andra också har sådär underbara helger precis som en själv... :): Kram!

2011-10-16 @ 21:06:38
URL: http://iamsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0