All In @ Sjukgymnasten Kungsbacka Sjukhus

Igår var det dags för.
6-månaders fys-test.
@ Sjukgymnasten Kungsbacka Sjukhus.

60 kg benpress på ett styck opererat ben.
18 st enbens-pallresningar på 30 sek.
Bra stabilitet under 30 sek balans på ett ben med slutna ögon.
1 m stillastående längdhopp på ett ben. 
3 m stillastående tresteg på samma ben.
Men bara 7 st upphopp på steup-bräda på 30 sek.

Reflektion.
Det är jättesvårt att lita på ett opererat knä.
Så att man vågar satsa på snabba upphopp.

Men övning ger tillit.


Favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: Shaman

Varför måste knäna vara så känsliga? Jag tror inte att jag nånsin har klarat nåt av det du skriver, även på "friska" knän, utom balansen möjligtvis.

Och jag fick skit för mina bravader. Det ska lära mig. Inte.

2012-04-06 @ 17:00:55
URL: http://shaman-dalie.blogspot.com
Postat av: Sofie

Oj, har det redan gått så lång tid för dig!! och vad du har legat i med träningen. Bra jobbat :)

2012-04-07 @ 07:09:10
URL: http://sofiedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0